söndag 23 maj 2010

Vilken sci-fi karaktär är du?

Testet fann jag hos Snowflakes in rain, som i sin tur hittat den hos en annan blogg.

Which Fantasy/SciFi Character Are You?

"Possessing a rare combination of wisdom and humility, while serenely dominating your environment you selflessly use your powers to care for others.

Even the smallest person can change the course of the future."

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Om att vara en moralisk person gör mig till Galadriel, ja, då är jag sannerligen glad att vara Galadriel (not!).
Genomför testet, och håll tummarna för att få ett bättre kast än mig.

1 kommentar:

  1. Kollat igenom din blogg efter någon bra bok och lyssna på.
    Själv så blev jag, Yoda från Star Wars vilket inte känns helt fel :)
    Forsätt skriva interssant om nya böcker så man hitta något roligt och läsa.

    SvaraRadera